• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Google želi da upliva i u muzičke vode

Google je spreman da za 50 miliona dolara preuzme oko 10 odsto akcija video kanala Vevo, koji funkcioniše na YouTube portalu.

 Google želi da upliva i u muzičke vode Izvor: MONDO

Dogovor između kompanije Google i Vevo kanala, koji su, između ostalih, osnovale izdavačke kuće Sony i Universal, još nije zaključen, ali će prema njemu Vevo biti u obavezi da distribuira stotine miliona muzičkih klipova i spotova na YouTube sajtu, prenosi britanski The Guardian.

Vevo je, zajedno sa svojim osnivačima nedavno bio u središtu muzičkog skandala, kada je YouTube izbrisao preko dvije milijarde lažnih pregleda video spotova. Tom prilikom upravo su najviše pogođeni Sony i Universal, a od izvođača najviše Rijana, Leona Luis, Rita Ori i drugi.

Vevo je prošle godine imao dogovore o distribuciji sa Facebookom i Viakomom, koji je u vlasništvu MTV mreže i koji ima zajednički onlajn video servis sa izdavačkom kućom Warner music, kako bi se poboljšali prihodi muzičke industrije.

Ispostavilo se da je dogovor sa YouTubeom, kao najvećim sajtom za dijeljenje video snimaka, bio i najatraktivniji. Nešto ranije je Entertainment Retailer asocijacija objavila da je skidanje muzike, TV emisija, filmova i video igara u Velikoj Britaniji dostiglo vrijednost od jedne milijarde funti prvi put u 2012. godini. Takođe, prodaja onlajn muzike je porasla, dok je prodaja singlova pala za 44 odsto i albuma za 11 procenata u odnosu na 2011. godinu.

Izvršni direktor Vevo kanala Rio Karef rekao je da je odnos kompanije sa YouTube na obostrano zadovoljstvo, odnosno “simbiotiski”. On je još prošlog januara kazao da Vevo donosi više od 150 miliona dolara godišnje.

Vevo, predstavljen publici krajem 2009, nakon početnog trogodišnjeg ugovora sa YouTube sajtom, takođe podržava EMI Music i Abu Dabi Medijska kompanija kao investitor. Servis je postao dostupan u Velikoj Britaniji 2011. godine, a tokom 2012. je agresivnije krenuo prema ostatku Evrope, prvenstveno Francuskoj, Španiji i Italiji.

(MONDO - agencije)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS