• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Facebook uvodi brojnije i veće reklame!

Društvena mreža testira novi način prikaza reklama na sidebaru korisničkih profila, koje su znatno veće i grafički bogatije od sadašnjih.

 Facebook uvodi brojnije i veće reklame! Izvor: MONDO

Izgleda da ciljani marketing ne daje dovoljno dobre rezultate (i zaradu, naravno) pa je kompanija Facebook riješila da oglašivačima ponudi oglasni prostor kakav imaju na običnim sajtovima.

U test fazi su reklame koje su grafički mnogo bogatije, sadrže animacije, audio i vizuelne efekte i trenutno su dostupne za pregled samo korisnicima u Americi. Kako bi što bolje pozicionirao nove reklame Facebook je čak za nekoliko piksela (neki kažu i desetina piksela) smanjio korisnički prostor, kako bi mogao adekvatno da prikaže nove tipove reklama.

Nove reklame trebale bi da budu ubačene i u mobilne verzije Facebooka, ali ostaje nejasno kako će ih kompanija pozicionirati u ionako već pretrpanom interfejsu. Zamislite “raskošnu“ reklamu na Androidu sa ekranom dijagonale tri inča, kojih je, ipak najviše na tržištu! Čak ni telefoni sa velikim displejima i visokim rezlucijama ekrana neće proći previše dobro, jer Facebook aplikacija i na njima ima prilično sveden korisnički interfejs.

Ali, da ne “lupamo“ glavu još neko vrijeme, dok Facebook ne implementira reklame u aplikacije i novi interfejs. To će se sigurno desiti, samo ostaje da vidimo na koji način i kada...

(Marko Čavić, MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS