• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Microsoft pokrenuo peticiju protiv GMaila!

Kompanija traži da Google prestane neovlašćeno da zahtijeva i sakuplja podatke korisnika, kako bi im “uvaljivao“ reklame - upoznajte Scroogled!

 Microsoft pokrenuo peticiju protiv GMaila! Izvor: MONDO

Microsoft ne prestaje da šalje, uglavnom negativne poruke korisnicima aplikacija kompanije Google. Nova Scroogled kampanja tiče se prodaje oglasnog prostora Googla u okviru GMail aplikacije, koja, kako se u reklami navodi, pročešljava svaki korisnikov imejl i na osnovu podataka koje iz njih sakupi plasira reklame tom korisniku.

Ciljani marketing i zvanično je Googlu u EU regionu pravio probleme i kompanija je zaista imala problema sa optužbama povodom zaštite podataka i privatnosti svojih korisnika, pa se čini da je Microsoft udario Google tamo gdje ga najviše boli i gdje je najranjiviji.

Ima ovdje istine, nije da Microsoft puca u prazno.

Umjesto GMail servisa Microsoft vam predlaže da koristite redizajnirani i osvježeni Outlook, koji ne sadrži reklame i kako u kompaniji kažu – nikada i neće. Inače, Outlook smo nedavno predstavili, a u međuvremenu je doživio još nekoliko poboljšanja, između ostalih i integraciju sa SkyDrive servisom. To znači da, pored uobičajene kvote za mejl saobraćaj na raspolaganju imate i dodatnih sedam GB Cloud prostora za skladištenje bilo kojih vrsta podataka i multimedije. Prednost ove “simbioze“ jeste ta što je možete koristit i putem mobilnih aplikacija.

Da li razmišljate da zamijenite GMail nekim novim servisom i da li vas zaštita privatnosti brine? Ukoliko ste već odlučili da se “odselite“ iz Google jata, peticija protiv GMaila vas čeka na SCROOGLED linku.

(Marko Čavić, MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS