Kompanija traži da Google prestane neovlašćeno da zahtijeva i sakuplja podatke korisnika, kako bi im “uvaljivao“ reklame - upoznajte Scroogled!
Microsoft ne prestaje da šalje, uglavnom negativne poruke korisnicima aplikacija kompanije Google. Nova Scroogled kampanja tiče se prodaje oglasnog prostora Googla u okviru GMail aplikacije, koja, kako se u reklami navodi, pročešljava svaki korisnikov imejl i na osnovu podataka koje iz njih sakupi plasira reklame tom korisniku.
Ciljani marketing i zvanično je Googlu u EU regionu pravio probleme i kompanija je zaista imala problema sa optužbama povodom zaštite podataka i privatnosti svojih korisnika, pa se čini da je Microsoft udario Google tamo gdje ga najviše boli i gdje je najranjiviji.
Ima ovdje istine, nije da Microsoft puca u prazno.
Umjesto GMail servisa Microsoft vam predlaže da koristite redizajnirani i osvježeni Outlook, koji ne sadrži reklame i kako u kompaniji kažu – nikada i neće. Inače, Outlook smo nedavno predstavili, a u međuvremenu je doživio još nekoliko poboljšanja, između ostalih i integraciju sa SkyDrive servisom. To znači da, pored uobičajene kvote za mejl saobraćaj na raspolaganju imate i dodatnih sedam GB Cloud prostora za skladištenje bilo kojih vrsta podataka i multimedije. Prednost ove “simbioze“ jeste ta što je možete koristit i putem mobilnih aplikacija.
Da li razmišljate da zamijenite GMail nekim novim servisom i da li vas zaštita privatnosti brine? Ukoliko ste već odlučili da se “odselite“ iz Google jata, peticija protiv GMaila vas čeka na SCROOGLED linku.
(Marko Čavić, MONDO)