Izgleda da je Facebook riješio da svoje korisnike “počasti“ novim opcijama, koje su na Twitter mreži izuzetno popularne: hashtag i liste aktivnosti.
Facebook je nedavno zabranio Twitter korisnicima da gledaju Instagram fotografije, ali zato namjerava da svojim korisnicima ponudi neke od Twitter opcija, koje su izuzetno popularne.
Od nastanka Twitera poznata nam je i hashtag oznaka, koji se formira od znaka # spojenog sa temom ili pojom. Recimo #MWC2013 ili #MONDOportal.
Prateći hashtagove korisnici lakše mogu da pronađu tvitove i korisnike koji ih zanimaju i na jednom mjestu pregledaju sve tvitove na temu obuhvaćenu hashtagom. Hashtag opcija, sem navedenih stvari, na Facebooku bi omogućila lakše informisanje o tome šta korisnici prate, ko je koliko popularan i u šta je trenutno “in“ na društvenoj mreži.
Hashtag je, takođe idelan i za ciljano oglašavanje, koje Facebook sve agresivnije forsira, i hashtag bi bio jedan od najlakših načina da Facebook sazna šta da ponudi svakom korisniku koji koristi hashtagove. Zapravo, oni bi to sami rekli društvenoj mreži, koja bi kasnije “samo“ poslala oglas koji korisnici treba da vide.
Sem hashtagova Facebook bi, prema pisanju TechCrunch portala, uskoro mogao uvesti i liste objava, kategorije sa hastagovima i Mentions liste, koje su svim korisnicima Twittera vrlo dobro poznate.
Kada će hashtagovi zaživjeti na Fejsu i da li ćemo ih uopšte i vidjeti na toj društvenoj mreži saznaćemo uskoro. Podsjetićemo vas samo na to da su sva šuškanja o novim Facebook opcijama, uglavnom bila i potvrđena.
Da li biste vi koristili hashtagove i da li vam je uopšte jasno šta je njihova prednost i kako se koriste?
(Marko Čavić, MONDO)