Nakon što je redizajnirao smajlije i emotikone Facebook je riješio da ih ponudi korisnicima, u okviru statusa i objava.
Facebook želi da zna kako se tačno osjećate - da li ste srećni, ushićeni ili uzbuđeni - zato već sada određenom broju korisnika omogućava da isproba nove smajlije i grafičke emotikone. Facebook je sa poznatim dizajnerima radio i na razvoju novih, ekspresivnijih smajlija, koje će korisnicima ponudii uskoro.
Novi smajliji su smješteni u padajućem meniju, koji se nalazi odmah ispod polja za unos statusa/objava. Sem smajlija na listi su opcije poput “Upravo slušam”, “Pijem”, “Upravo jedem ili čitam”, koje se mogu koristit za preporuku jela, pića, aktivnosti i lokacija/brendova.
Na ovaj način Facebook će još bolje saznati pojedinosti o svojim korisnicima, dok će oni međusobno komunicirati jasnije i lakše preporučivati drugima šta da probaju, kupe ili pogledaju.
(Marko Čavić, MONDO)