• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Sljedeća "Tvitoslavija" već krajem godine!

Tvitomanija, ili Tvitoslavija kako su je interno nazivali, od 8. do 12. maja u Novom Vinodolskom okupila je oko 600 učesnika iz cijele regije.

 Sljedeća "Tvitoslavija" već krajem godine! Izvor: MONDO

Svi oni okupili su se na istom mjestu, kako bi se edukovali o savremenim upotrebama Interneta, razmjenili ideje i iskustva i povezali se sa stručnjacima koji svoj imidž unaprijeđuju putem društvenih mreža. Tvitomanija je kao najveća konferencija o društvenim mrežama u regionu uspjela da ponovo sagradi “mostove”, koji su bili srušeni na neki drugi način prije mnogo godina, zaključak je većine učesnika konferencije.

U tri dana koliko je trajao program, na tri scene, više od 100 predavača je razmatralo prednosti i mane korišćenja društvenih mreža u politici, novinarstvu, turizmu, kao i o prednostima koje kompanijama donosi aktivno i kvalitetno prisustvo na platformama Twitter, Facebook, YouTube, Instagram, FourSquare, Pinterest, Tumblr itd.

Twitter je, kao društvena mreža, uspio da poveže ljude koji imaju razvijen biznis i okrenuti su ozbiljnijem načinu komuniciranja, smatra hrvatska pjevačica i aktivna tviterašica, Nina Badrić.

Najviše se pričalo o upotrebi Twittera kao medijskog kanala i sve većoj brzini komuniciranja i informisanja, međutim, zaključak rasprave je bio da će proći još dosta vremena prije nego što mediji počnu da liče na one za Zapada.

Zaključak konferencije jeste da treba biti gdje su svi, a to je definitivno na društvenim mrežama.

Pored mnogobrojnih predavanja, bilo je i prilika za poslovne sastanke i umrežavanje u kopleksu Novi Spa Hotels & Resort koji je bio domaćin ove konferencije. Spa centar i otvoren bar gdje se održavao večernji program iskorišćeni su i kao dodatne koferencijske sale. Svi prisutni mogli su da komentarišu i direktno učestvuju u programu putem tweet wall-a na kome su se projektovale objave sa Tvitera pod oznakom #tvitomanija.

O moći promocije uz pomoć Interneta govori i statistika dobijena putem servisa za praćenje društvenih mreža Peekmedio, koja broji za sad 4.217.578 pregleda svih objava u vezi sa Tvitomanijom i 21.507.458 pratioca autora tih objava.

Organizatori najavljuju sličnu konferenciju krajem godine, pošto se pokazalo ogromno interesovanje u sferi onlajn poslovanja.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS