Kompanija Ericsson predstavila je projekte i trendove na polju telekomunikacija kao i rješenja u domenu distribucije video sadržaja.
Telekomunikaciono tržište sve više pokreću zahtijevi samih korisnika, a upravo poslovni model, koji nude eksterne usluge upravljanja mrežom, mijenja fokus operatora sa mreže na same usluge i svoje pretplatnike. Primarni cilj nije samo omogućiti određenu uslugu već obezbjediti visok kvalitet i održivost same mreže.
Korisnici širom svijeta danas zahtijevaju mogućnost gledanja televizije, i drugog video sadržaja, na više platformi, u svakom trenutku, gdje god se nalazili.
Prema istraživanju ConsumerLaba, mobilni uređaji su neizostavni dio gledanja televizije. Čak 67 odsto korisnika koristi tablete, pametne telefone ili laptopove tokom svakodnevnog gledanja televizije, i to ne samo za gledanje video sadržaja već i interakciju sa prijateljima na društvenim mrežama. Upravo tu Ericsson može da pomogne operatorima da prihvate nove trendove i omoguće svojim korisnicima željeno iskustvo tokom gledanja televizije.
Da li i vi gledate neku vrstu TV programa preko mobilnog/tableta ili biste, možda željeli da omogućite sebi tu uslugu?
(MONDO)