• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Tinejdžeri "bježe" sa Fejsa na Twitter

Štiteći se od sveopšteg “drama ludila“ koje je zahvatilo Fejs, ali i roditelja koji otvaraju profile zbog kontrole, tinejdžeri odlaze na Twitter.

 Tinejdžeri "bježe" sa Fejsa na Twitter Izvor: MONDO

Tinejdžeri su se “totalno smorili“ na Facebooku, jer im je muka da čitaju o tome šta su im prijatelji jeli, zbog sve češćih javnih svađa, prepirki, “paćeničkih komentara“ i sličnih objava. Posebno “jak začin“ u cijeloj čorbi “bježanije na Twitter“ jesu i profili roditelja, koji na taj način kontrolišu djecu i čitaju šta ona pišu.

Amanda Lenhart, jedna od istraživača u Pew Research Centru, rekla je AP agenciji da Twitter nudi mnogo više slobode, roditeljima nije zanimljiv, jednostavan je i lako može da se blokira gledanje tvitova, a djeca i tinejdžeri to vole. Korisnici Facebooka ovog uzrasta uglavnom će zadržati svoje Fejs profile, ali će intenzvirati korišćenje Twitter, Instagram i Tumblr servisa.

Iako Facebook profil sada ima 94 odsto anketiranih, broj korisnika Twittera se u 2012. u toj starosnoj grupi više nego udvostručio, na 26 odsto (12 odsto tokom 2011). Kako sada stvari stoje, 60 odsto mlađih od 19 godina ima javne Twitter profile, a tek četvrtina je zaštitila svoje tvitove od čitanja. Veliki je procenat i onih tinejdžera, čak 12 odsto, koji ne znaju da li su im tvitovi javni ili zaštićeni od čitanja.

Jedno drugo istraživanje pokazalo je da više od 40 odsto ispitanika mlađeg uzrasta želi da se isključi sa svih društvenih mreža, uključujući i Facebook, dok je čak polovina rekla da ih jako “smara” kada prijatelji sa kojima su izašli u grad ili na kafu non-stop vise na netu čitajući statuse sa Twittera ili Facebooka.

Više od 20 procenata ispitanika tvrdi da je navučeno na društvene mreže, dok gotovo 40 procenata njih želi da se vrati u vrijeme kada su sa prijateljima ostvarivali kontakt uživo. Tu se prvenstveno misli na “otpadanje” po gradu ili na nekim drugim javnim mjestima, koja su sada zamijenile virtuelne pričaonice i svijetovi.

(Marko Čavić, MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS