• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Potrošili novac na Facebook promociju i pukli

Mediji i poreski obveznici Amerike bijesni su na "protraćen" novac, koji je Stejt department potrošio na povećanje popularnosti na Facebook mreži.

 Potrošili novac na Facebook promociju i pukli Izvor: MONDO

Prema izvorima Fox Newsa, američki Stejt department je između 2011. i marta 2013. potrošio najmanje 630.000 dolara na promociju putem Facebook kampanja, kako bi povećao svoju popularnost na toj društvenoj mreži. To tijelo je sa 100.000 fanova, na ukupno četiri profila, za manje od dvije godine stekla preko dva miliona fanova na engleskom i preko 450 hiljada na drugim jezicima.

Prema procjenama stručnjaka, koje su objavljene u izvještaju, u maju, a u koje je Fox News mreža imala uvid, Stejt department je uglavnom kupovao lajkove, koji nisu podigli popularnost na Facebooku. "Korisnici su nezainteresovani za dešavanja u Stejt departmentu i politici pa uopšte nisu aktivni, tako da se kampanja može smatrati promašajem", navodi se u izvještaju.

Portparol Stejt Departmenta, Džen Psaki, u izjavi za medije je rekao da to tijelo trenutno troši oko 36.000 dolara na Facebook promociju i istakao da je bilo neophodno povećati prisustvo Stejt departmenta na Facebooku.

U izvještaju Fox Newsa navodi se da američki Stejt department nije bio zadovoljan kako funkcioniše Facebook pretraga, da stranica nije mogla lako da se pronađe i da je trošenje sredstava bilo neophodno, kako bi se značajno povećalo prisustvo tog tijela na najpoznatijoj društvenoj mreži.

Uprkos tome što je broj obožavalaca porastao drastično, kritike da je kupovina fanova apsolutno promašila cilj stižu sa svih strana.

(Marko Čavić, MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS