• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Android korisnici više piju

Istraživanje u kojem je učestvovalo preko 2.000 korisnika iPhona, BlackBerryja i Androida otkrilo nam je neke vrlo zanimljive podatke...

 Android korisnici više piju Izvor: MONDO

TalkTalk mobile kompanija na osnovu ovog istraživanja željela je da dođe do podataka kako su izbor telefona, odnosno njegova marka i karakter korisnika povezani.

Recimo korisnici koji su odabrali BlackBerry zarađuju najviše, druže se više od druge dvije grupe korisnika i u vezama ostaju najduže.

Vlasnici iPhona najviše putuju, ubijeđeni su da su ljepši i privlačniji od druge dvije grupe korisnika i da ih šefovi ocjenjuju samo najvišim ocjenama. Troše najviše para na gardeobu i uljepšavanje, uštogljeni su i hladni u odnosu sa drugim ljudima.

Vlasnici Android telefona su kreativni, piju iznad nedjeljnog proseka i mnogo više od druge dvije grupe korisnika, ali i imaju najbolje manire i spretni su u kuhinji.

Korisnici iPhona obično rade u medijima, marketingu ili na nekom "modernom poslu", najambiciozniji su i uglavnom prate sve aktuelne trendove. BlackBerry korisnici rade u advokaturi, na visokim položajima ili u velikim kompanijama. Šalju najviše mejlova, poruka i najviše razgovaraju telefonom. Oni sa Androidom su najaktivniji na društvenim mrežama i najkreativniji su, a rade kao inženjeri, u državnim firmama ili na nekom kul, opuštenom poslu.

Karakteristike gotovo svakog iPhone korisnika su ambicioznost, samopouzdanje, bistri su i imaju petlju u biznisu.

Karakteristike najvećeg broja BlackBerry korisnika jeste to da su glasni, odlučni i brbljivi.

Karakteristike većine Android korisnika su umjetnička sloboda, stidljivost i smirenost.

Istraživanje, koje je objavio Daily Mail, baziralo se na praćenju dnevnih navika korisnika, obuhvatilo je njihova radna mjesta, socijalni status i detaljnu procjenu ličnosti.

Da li ste se pronašli u nekom od opisa gore?

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS