• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Robert Dauni Džunior spasava HTC

Novo lice, nova strategija, novi marketing, koji je HTC-u toliko potreban. Pročitajte i pogledajte kakva je to HTChange u pitanju!

 Robert Dauni Džunior spasava HTC Izvor: MONDO

HTC je predstavio svoju najmoćniju marketinšku kampanju do sada.

Konačno!

Nova brend platforma "Change" je dugoročna strategija koja slavi HTC uticaj na mobilnu industriju tokom prethodnih 17 godina.

Uvodeći potpuno inovativan pristup koji će transformisati industriju, kampanja predstavlja najveće do sada ulaganje kompanije HTC u marketing i obraća se korisnicima kroz širok spektar tradicionalnih i digitalnih medija.

Predstavljajući čuvenog glumca i režisera Roberta Dauni Džuniora prva reklama će biti puštena na YouTube kanalu 15. avgusta, a nju će zatim pratiti serija bioskopskih i TV ostvarenja.

VIDEO

Lice za promjene
Jedno od najpopularnijih lica sa velikih ekrana, Robert Dauni Džunior je potpisao dvogodišnji ugovor sa HTC korporacijom. Pored uloge u reklami, on je dodao i svoj lični pečat kampanji blisko sarađivajući sa HTC-ovom globalnom agencijom kako bi oblikovali kreativni pravac nudeći različita tumačenja HTC akronima.

HTC znači ljudima...
Brend platforma će imati tri faze koje će početi sa inicijalnom oglasnom kampanjom koja naglašava šta HTC znači ljudima. Druga faza predstavlja kako su neke HTC inovacije kao što su BlinkFeed, Video Highlights i BoomSound promijenile mobilnu industriju, dok će naredna faza biti fokusirana na to kako HTC proizvodi podstiču pojedince da unose promjene u svoje živote.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS