Novo lice, nova strategija, novi marketing, koji je HTC-u toliko potreban. Pročitajte i pogledajte kakva je to HTChange u pitanju!
HTC je predstavio svoju najmoćniju marketinšku kampanju do sada.
Konačno!
Nova brend platforma "Change" je dugoročna strategija koja slavi HTC uticaj na mobilnu industriju tokom prethodnih 17 godina.
Uvodeći potpuno inovativan pristup koji će transformisati industriju, kampanja predstavlja najveće do sada ulaganje kompanije HTC u marketing i obraća se korisnicima kroz širok spektar tradicionalnih i digitalnih medija.
Predstavljajući čuvenog glumca i režisera Roberta Dauni Džuniora prva reklama će biti puštena na YouTube kanalu 15. avgusta, a nju će zatim pratiti serija bioskopskih i TV ostvarenja.
VIDEO
Lice za promjene
Jedno od najpopularnijih lica sa velikih ekrana, Robert Dauni Džunior je potpisao dvogodišnji ugovor sa HTC korporacijom. Pored uloge u reklami, on je dodao i svoj lični pečat kampanji blisko sarađivajući sa HTC-ovom globalnom agencijom kako bi oblikovali kreativni pravac nudeći različita tumačenja HTC akronima.
HTC znači ljudima...
Brend platforma će imati tri faze koje će početi sa inicijalnom oglasnom kampanjom koja naglašava šta HTC znači ljudima. Druga faza predstavlja kako su neke HTC inovacije kao što su BlinkFeed, Video Highlights i BoomSound promijenile mobilnu industriju, dok će naredna faza biti fokusirana na to kako HTC proizvodi podstiču pojedince da unose promjene u svoje živote.
(MONDO)