• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kako i gdje gledamo televiziju

Mobilna televizija i TV na zahtjev sve su traženije usluge kod korisnika. Snimanje i odloženo gledanje TV-a, takođe hit među korisnicima.

 Kako i gdje gledamo televiziju Izvor: MONDO

Nova studija kompanije Ericsson pokazuje da se navike korisnika prilikom gledanja televizije sve više mijenjaju. Čak 72 odsto ispitanika istaklo je da barem jednom nedjeljno gleda video sadržaj na mobilnim uređajima, a čak 42 odsto to čini van svog doma. Isto tako, 75 odsto koristi mobilne uređaje tokom gledanja televizije.

Jedan od novih trendova je gledanje istog video sadržaja po segmentima na različitim uređajima i na više lokacija. Ovaj trend je uglavnom prisutan kod mlađe populacije, ali je zabilježeno da 41 odsto osoba starosti od 65 do 69 godina, koje su učestvovale u istraživanju, koristi više puta nedjeljno opciju videa na zahtjev (on-demand), kao i mogućnost snimanja programa i ponovnog pregledanja.

Više od polovine ispitanika izjavilo je da su kompjuter i internet sastavni dio tokom gledanja televizije i video sadržaja, koje koriste, kako bi sami odredili šta, na koji način i kada gledaju. Njih 49 odsto koristi mobilne aplikacije ili pretražuje internet kako bi saznalo više o programu koji trenutno gledaju na televiziji, a svaki treći diskutuje o sadržaju programa na društvenim mrežama tokom samog gledanja.

Prema TV studiji, televizor je i dalje dominantan uređaj za gledanje video sadržaja. Slede ga PC i laptop, dok četvrto mjesto dijele pametni telefoni i tablet računari.

Ericsson CosumerLab sproveo je ovo istraživanje širom planete, u koje je bilo uključeno 15.000 ispitanika.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS