• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Do 2060. na Fejsu će biti više mrtvih

Blog "What If" izračunao je da će broj profila preminulih korisnika na Facebooku premašiti broj živih korisnika 2060. ili 2130. godine.

 Do 2060. na Fejsu će biti više mrtvih Izvor: MONDO

Prema sada dostupnim podacima o rastu društvene mreže, kao i promjeni godišta korisnika kroz vrijeme, broj mrtvih premašiće broj živih ili oko 2060. ili oko 2130, piše blog "What If?".

Između 10 i 20 miliona korisnika Fejsa već je preminulo.

Prema pisanju američkih medija, Rendal Manro je saznao da na Fejsu već danas ima između 10 i 20 miliona profila osoba koje više nisu među živima. Prema Rendalovim podacima oko 290.000 korisnika Facebooka samo sa područja SAD preminuće tokom ove godine, a na svjetskom nivou taj broj mogao bi iznositi nekoliko miliona.

Ukoliko Facebook nastavi da privlači mlađe korisnike, Rendal Manro, vlasnik bloga procjenjuje da broj profila mrtvih neće nadmašiti broj profila živih korisnika Facebooka sve 2130. godine, okvirno. Ipak, ako mladima trenutno najpopularnija društvena mreža više ne bude "in" i okrenu se nekoj drugoj, do promjene odnosa živih i mrtvih korisnika doći će znatno ranije, već oko 2060. godine.

Nažalost, Facebook je u svom posljednjim izvještaju o poslovanju naveo da mlađi korisnici i tinejdžeri odlaze sa Fejsa na druge društvene mreže i da je stopa novih svakodnevno aktivnih korisnika na godišnjem nivou manja za 18 odsto.

Dakle, ne idemo baš u dobrom pravcu...

Ukoliko se ove mračne prognoze obistine Facebook će postati još jedno "virtuelno" groblje, pošto društvena mreža za mrtve već postoji, kao virtuelno groblje!

(Marko Čavić, MONDO, Foto: Facebook Press Images)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS