Društvena mreža na svojoj stranici objavila da je promijenila izgled dugmadi Like i Share i objavila nevjerovatnu statistiku njihovog korišćenja!
Prvi put od kada su predstavljeni 2010. godine Like i Share imaju novi izgled.
Prema jednom istraživanju, koje Facebook citira na svom sajtu, dugmad Like i Share dnevno se pogledaju više od 22 milijarde puta! Takođe, ista dugmad koriste se za lajkovanje i dijeljenje sadržaja na preko 7.5 miliona sajtova na gotovo svim jezicima svijeta.
Zbog toga je, nakon tri godine, red da se malo dotjeraju i Like i Share dugmad. Sada će ona, prema Facebooku, biti uočljivija, lakše će se preporučivati i dijeliti sadržaji pomoću njih, a mogu da se koriste zajedno ili odvojeno.
Sve Facebook strancije koje imaju ugrađenu Like i Share dugmad već su dobile novi dizajn, dok će ostali korisnici novi izgled imati priliku da koriste u narednim nedjeljama.
(MONDO, Foto: Facebook)