Tvrd je orah taj Snapchat, a Facebook baš riješio da driješi kesu! Ipak, ništa mu ne vrijedi, pa ni utrostručena ponuda za otkup!
Mladi ljudi širom svijeta, posebno oni u dobu od 15 do 25 godina, svi više umjesto Facebooka koriste mobilne društvene mreže poput Snapchata, navodi se u istraživanju Peu research. Na toj mreži, koja omogućava i slanje fotografija, korisnici nedjeljno razmijene oko 90 miliona fotki.
Wall Street Journal opet donosi vijest o neuspješnoj prodaji Snapchat servisa. Ne zato što je ponuda stigla opet od Facebooka, nego zato što Snapchat trenutno nije na prodaju.
Prema izvorima tog medija Snapchat je drugi put za mjesec dana odbio ponudu Fejsa, koja je ovog puta utrostručena i iznosila je oko tri milijarde dolara! Izvršni direktor kompanije i njen koosnivač, Evan Špigel, odbio je ponudu uz obrazloženje da im novi vlasnik trenutno ne treba i da će o tome razmišljati tek od sljedeće godine.
U međuvremenu korisnika Snapchat servisa biće sve više i više, a to će donijeti i veću vrijednost kompaniji. Više o Facebookovom prvom pokušaju da kupi Snapchat možete čitati OVDJE.
(MONDO, Foto: MONDO)