LoveRoom je platforma koja omogućava korisnicima da iznajme svoju kuću ili stan drugim korisnicima, ali samo pod uslovom da izgledaju lijepo!
Neobična društvena mreža otvorila je svoja virtuelna vrata korisnicima koji žele da je testiraju i pomognu u njenom unapređenju. Ideja oko koje se okupio tim kreatora LoveRooma jeste izgradnja "platforme koja će svim usamljenim korisnicima širom svijeta omogućiti da iznajme ili izdaju svoj životni prostor drugim licima, za koje smatraju da su atraktivni". Zaprvo, prevedeno na prost jezik, to znači da je LoveRoom platforma za traženje partnera za noć ili dvije, koji traži nešto slično i izgleda atraktivno.
Za one koji su zabrinuti za bezbjednost, jer u kuću puštaj potpune strance, kreatori LoveRomm okačili su šest savjeta kako da se izbjegnu "jezivi ljudi, manijaci" i ostali neželjeni gosti. Recimo, guglovanjem njihovih imena, pretragom Fejsa i zahtjevom za nekom identifikacijom. Takođe, savjetuje se da u momentu prvog susreta sa onim ko izdaje svoj prostor bude neko od prijatelja ili porodice, kako bi reagovali u slučaju da se na vratima pojavi neko ko želi da naudi onome ko iznajmljuje svoj stan ili kuću.
Prilikom registracije na LoveRoom korisniku se postavljaju pitanja kao što su "Kupanje ili tuširanje", "Tepih ili parket" koja će sajtu omogućiti da sakupi informacije o korisniku i na osnovu njih poveže moguće partnere. Korisnici mogu da okače svoje slike, dodaju prijatelje i šalju privatne poruke preko LoveRooma.
Sajt nudi tri tipa smještaja, i to privatnu sobu, dijeljenu sobu i cijeli stan, odnosno kuća.
Osnivač sajta, Džoš Bokanegra, tokom realizacije mreže naišao je na eliko medijsko interesovanje, pa su o LoveRoomu pisali Mashable, New York Times, Wall Street Journal i mnogi drugi svjetski poznati mediji, pa i Forbs, koji je uradio intervju s njim. U tom intervjuu vlasnik sajta naveo je da će ta mreža najkasnije do Dana zaljubljenih dobiti i mobilne aplikacije. U potrazi za programerima su, kaže, ali za sada je veb LoveRoom sasvim dovoljan.
Inače, Džoš je iznenađen interesovanjem medija za ovaj "projekat", jer je on cijelu ideju dobio samo dvije nedjelje prije realizacije i zanimalo ga je da li bi tako nešto moglo da prođe u današnjem svijetu. Ni on sam nije pomislio da će ljudi LoveRoom shvatiti tako ozbiljno.
Mnogi korisnici ovu mrežu nazivaju bizarnom i nepotrebnom, dok drugima smeta to što su "zabranjeni ružni" i svi drugi korisnici koji nisu "atraktivni". U svakom slučaju, bio to "projekat" ili prava stvar, LoveRoom je više nego poznat...
(MONDO, Foto: LoveRoom)