Da li to što nosimo Android, iPhone ili BlackBerry telefon nekome može da kaže dosta o nama - u kompaniji TalkTalk mobile tvrde da je tako!
Recimo, korisnici koji su odabrali BlackBerry zarađuju najviše, druže se više od druge dvije grupe korisnika i u vezama ostaju najduže.
Vlasnici iPhona najviše putuju, ubijeđeni su da su ljepši i privlačniji od druge dvije grupe korisnika i da ih šefovi ojcenjuju samo najvišim ocjenama. Troše najviše para na gardeobu i uljepšavanje, uštogljeni su i hladni u odnosu sa drugim ljudima.
Vlasnici Android telefona su kreativni, piju iznad nedjeljnog proseka i više od druge dve grupe korisnika, ali i imaju najbolje manire i spretni su u kuhinji.
Ovo istraživanje baziralo se na praćenju dnevnih navika korisnika, obuhvatilo je njihova radna mjesta, socijalni status i detaljnu procjenu ličnosti. "Bilo nam je interesantno da vidimo kako se izbor telefona projektuje i na različite aspekte ličnosti, a rezultati ukazuju na neke vrlo neobične razlike. Istina je da kupovina određenog tipa telefona ne možete promijeniti naš način života ili ličnost, ali rezultati jasno pokazuju kojim tipovima ličnosti odgovaraju određeni uređaji", rekao je Dan Mider, direktor kompanije TalkTalk.
TalkTalk mobile na osnovu istraživanja sprovedenog na preko 2.000 ljudi, koje je objavio Daily Mail, željela je da dođe do podataka kako su izbor telefona, odnosno njegova marka i karakter korisnika povezani. Evo nekoliko najzanimljivijih.
Korisnici koji biraju Android:
- Istovremeno su najpristojniji, najkreativniji i najbolji kuvari
- Najčešće rade u kulturi i sportu, često i prekovremeno
- Najviše gledaju TV i piju najviše alkohola
- Najaktivniji su na društvenim mrežama.
Osobine korisnika Androida su: relativno stidljivi, povučeni, opušteni i smireni, ali i vrijedni i spremni na učenje.
Korisnici koji biraju iPhone:
- Ocjenjuju sebe kao atraktivne i lijepe
- Oni su najvrijedniji, najambiciozniji i najuspješniji
- Smatraju da ih nadređeni vrlo cijene
- Obično rade u medijima i javnom poslu
- Vrlo rijetko rade prekovremeno
- Najviše putuju
- Provode najviše vremena ispred ogledala (u odnosu na druge dvije grupe)
- Vole da se njeguju i ne štede novac na kozmetiku, parfeme i garderobu.
Osobine korisnika iPhona su: samouvjerenost, hrabrost, ali i koketnost.
Korisnici koji biraju BlackBerry:
- Zarađuju najviše
- Imaju najduže veze, najdruštveniji su i ekstrovertni
- Najčešće rade u finansijama, nekretninama i zdravstvu, rade i prekovremeno
- Najviše pričaju preko telefona i šalju najviše SMS poruka
- Umjesto alkohola obično piju čaj ili kafu, zdrave i negazirane sokove, vodu
- Uglavnom se hrane u restoranima
- Pomalo iznanađujuće, ali najmanje su tačni.
Osobine korisnika BlackBerryja su: komunikativnost, vole da budu primjećeni, glasni su i vrlo drže do svog mišljenja.
(MONDO)