Korisnik Samsunga Galaxyja S4 napravio niz YouTube snimaka, u kojima proziva Samsung zbog topljenja usljed punjenja.
Ričard Vujgand iz Kanade neprijatno se iznenadio kada je njegov Galaxy S4 priključen na punjač počeo da se topi. Osjetio je dim, isključio telefon sa punjača i spriječio da se baterija eventualno pregrije i napravi veću štetu. Da šteta postoji to vam pokazuje i sljedeći video.
Nakon ovog video snimka, koji je objavi Mashable, Ričard je stupio u kontakt sa Samsung korisničkim servisom, ali tek nakon što ga je zvanični, ovlašćeni prodavac uputio da se obrati direktno Samsungu, ali je tamo naišao na još jednu neprijatnost.
Naime, kompanija je prisatala da zamijeni uređaj, ali uz uslov da video snimak bude povučen sa YouTube kanala. Uz to, kompanija je tražila da Ričard potpiše dokument, kojim se obavezuje da skine video, ne spominje taj dokument i prestane da spominje Samsung u negativnom kontekstu u budućnosti. To je razbjesnilo Ričarda, koji je napravio i sljedeći video.
Za Mashable portal predstavnik Samsunga je prokomentarisao da najozbiljnije shvataju bezbjednost svojih korisnika i da lokalna, kanadska kancelarija radi na rješavanju Ričardovog problema.
Nokia je iskoristila ovu situaciju i ponudila mu novu Lumiju, koja ima korisnički servis koji zaista radi, kako oni kažu. Twitter mreža se nakon toga usijala...
Ričard je prihvatio ponudu Nokije. Koji model - još se ne zna.
(MONDO)