Prihodi video portala u tekućoj godini biće čak 65 odsto veći u odnosu na one iz 2012, i premašiće prihode Twittera, Amazona ili LinkedIna.
Prihodi od reklama YouTuba, koji je u vlasništvu Google kompanije, u 2013. dostići će 5.6 miijardi dolara, od kojih će ovaj portal za razmjenu video-sadržaja zadržati 1.96 milijardi, a ostatak razdijeliti partnerima, objavljeno je u studiji koju je vodila istraživačka kuća eMarketer.
Na taj način, prihodi video portala u tekućoj godini biće čak 65 odsto veći u odnosu na one iz 2012, i premašiće prihode Twittera, Amazona ili LinkedIna, piše švajcarski list 24 sata.
U studiji se takođe navodi da će prihodi od oglašavanja u ovoj godini dostići 5.1 odsto ukupnih Googlovih prihoda od reklama, dok je u 2012. taj udio iznosio 3.6 odsto.
Najveći dio prihoda, YouTube ostvaruje na tržištu SAD, 1.08 milijardi dolara, od kojih 850 miliona potiče od reklama u video-formatu, tako da sada na američkom tržištu video-reklama ovaj video portal učestvuje sa 20.5 odsto.
U 2013. i ubuduće YouTube računa na više od milijardu posjetilaca mjesečno, koji video-sadržaje gledaju duže od šest milijardi sati, u toku jednog mjeseca, što je 50 odsto više nego u 2012. godini.
(MONDO/Tanjug, foto: MONDO portal)