• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

13 stvari koje su "zapalile" Internet u 2013.

Korisnici društvenih mreža najviše vole da sa drugima podele neverovatne vesti, fotografije ili video klipove.

 13 stvari koje su "zapalile" Internet u 2013. Izvor: MONDO

Izdvojili smo 13 stvari koje su se tokom 2013. poput virusa širile Internetom.

1. "Wrecking Ball"

Samo zvanični video na Youtube kanalu MileyCyrusVEVO je od 9. septembra zabilježio 445 miliona pregleda, odnosno prvog dana kada je obljavljen imao je rekordnih 19 miliona za 24 sata. Gotovo da nema tog korisnika Interneta koji nije pogledao ovaj šokantni spot nekada slatka Hane Montane. Ipak, video spot nije hit na internetu ako na njega ne postoji parodija. Majli je nakon ovog spota postala predmet opšte sprdnje, ali je definitivno imitacija Stiva Kardinala zapalila Internet. Stiv se u spotu, u potkošulji i gaćama "trlja" o krevet, ljulja na džinovskoj kugli okačenoj o plafon dnevne sobe, liže čekić, a onda, naravno, završava spot go. I sve to uz reakcije ljudi. Neprocjenjivo.

2. "What Does the Fox Say?"

Svako od nas se u nekom momentu života zapitao kako zvuče određene životinje. Vjerovatno vođen tom ljudskom znatiželjom norveški zabavljački dvojac Ylvis je snimio pjesmu "What Does the Fox Say?", odnosno u prevodu na srpski - "Šta kaže lisica?". Vrlo brzo je spot koji prati ovu numeru postao viralan i za samo četiri mjeseca ga je na njihovom zvaničnom Youtube kanalu vidjelo više od 310 miliona ljudi.

3. Najneuspjelije tverkovanje IKADA

Već smo utvrdili da je Majli Sajrus bila ta koja je u 2013. "zapalila" društvene mreže i čije su nastupe, a prije svega gafove, ljudi besomučno dijelili sa internet zajednicom. Džimi Kimel postala je instant hit na Internetu kada je pokušala da tverkuje i tom prilikom zadnjicu upalila svijećama. Video snimak završio je na internetu, a zatim i u brojnim vijestima. Međutim, kasnije se ispostavilo da je sve namještaljka.

4. Vine

Twitterov servis za snimanje i razmjenu video klipova lansiran je 24. januara i samo tokom prvih sedam mjeseci prešao je brojku od 40 miliona registrovanih korisnika. To je aplikacija koju su korisnici iOS i Android uređaja najviše preuzimali tokom 2013. godine.

Vine klipovi su kratki, laki za objavljivanje i dijeljenje, zbog čega su brojni klipovi masovno dijeljeni.

5. Marinin otkaz uz đuskanje


Šta da učinite kada želite da izgubite posao ili date otkaz? Napravite interesantan video klip o tome. Marini Šifrin se smučilo da radi za kompaniju koja producira video spotove, snimila je spot u kome uz đuskanje objašnjava šta joj je smetalo i odlazi iz kancelarije.

Da situacija bude još interesantnija, nekoliko dana kasnije, i Marinini bivši poslodavci su uradili video kao odgovor, koji je takođe postao viralan. Kreativna djevojka je ubrzo dobila nove ponude za posao.

6. "Selfi" na komemoraciji

Brojni svjetski državnici pojavili su se na komemoraciji Nelsonu Mandeli, a predsjednika SAD Barak Obama, britanski premijer Dejvid Kameron i danska premijerka Hele Torning Šmit željeli su da ovjekoveče trenutak svog susreta i to na vrlo neprikladan način za svjetske političke lidere. Ne samo da su se fotografisali, već su se i kikotali na ovom tužnom događaju.

Upravo zato njihova "selfi" fotografija je "obišla" Facebook i Twitter, uglavnom uz posprdne komentare.

7. Bijonse inspiracija za "mim"

Tokom nastupa Bijonse na Super Boulu nastalo je nekoliko fotografija na kojima veoma dolaze do izražaja pjevačicini mišići i ne izgleda baš reprezentativno. Pojedine šaljivdžije su se dosjetile da te njene fotografije umetnu u različite situacije i uz duhovite (i one manje duhovite) komentare objave na 9GAG i ostalim humorističkim sajtovima. Kako to obično biva, kada je Bijonse zamolila da se montaže uklone sa interneta, one su postale još zanimljivije za šerovanje na društvenim mrežama.

8. Kristen Stjuart vara Roberta Patinsona

Da se ne lažemo, statistika nepogrešivo pokazuje da volimo da znamo šta se dešava sa ljudima iz javnog života, pratimo njihove planove za vjenčanje, jedva čekamo fotografije, naslađujemo se ukoliko postoje neke škakljive pikanterije i onda o tome raspredamo danima. ALI postoji nešto što nas zanima još više... to je varanje. Zaboravite rat u Siriji. Vijest da Kristen Stjuart vara Roberta Patinsona bila je najtraženija priča ljeta 2013. na globalnom nivou.

9 . Žan Klod van Damova špaga

Van Damova "zen" špaga između dva kamiona koja idu u rikverc toliko je oduševila korisnike interneta da je Volvovu reklamu za 45 dana pogledalo 65 miliona ljudi. Poput virusa su dijelili su ovaj link na svojim nalozima na društvenim mrežama, a ubrzo su stigle i parodije Čeninga Tejtuma i Čaka Norisa.

10. Koji je vaš izgovor?

Marija Kang, majka troje djece i blogerka, je na svom Facebook profilu postavila fotografiju kako pozira u kupaćem kostimu sa svoja tri mališana. Komentar koji je ostavila ispod fotografije "A koji je vaš izgovor?" izazvao je pravu lavinu reakcija na društvenim mrežama. Pojedine mame su čak i kreirale video klipove kojima dokazuju da je takvo tijelo gotovo nemoguće imati.

11. "Idem u Afriku. Nadam se da neću dobiti sidu. Samo se šalim. Ja sam bijela."

Sada već bivša direktorka za komunikacije kompanije IAC Džastin Sako, izazvala je buru na internetu nakon što je na Twitteru napisala: "Idem u Afriku. Nadam se da neću dobiti sidu. Samo se šalim. Ja sam bijela". Nije ni sletjela u Južnoafričku republiku, a već je dobila otkaz i bila je globalna tema uz hashtag #hasjustinelandedyet.

12. "Poznate" bebe

Odmah pošto je ozvaničeno da su trudne Vojvotkinja od Kembridža Kejt Midlton i američka tv zvijezda Kim Kardašijan znali smo sve o njima i kada su jele i kada su izlazile, šta su nosile, gdje su kupovale stvari za bebe, kada, kako i gdje će se poroditi...

Nakon što je sa Twitter naloga @ClarenceHouse (gotovo u istom trenutku kada i na štafelaju) objavljeno da je vojvotkinja rodila dječaka hashtag #RoyalBaby je za manje od 24 sata upotrebljen više od 900.000 puta. Ova vijest na Facebooku je za samo sat vremena imala više od milion dijeljenja!

Iako tek rođen Džordž Aleksandar Luis od Kembridža već ima popriličnu arhivu na Internetu, baš kao i malena Nort Vest.

13. Bombe na Bostonskom maratonu

Twitter je i tokom 2013. bio platforma za brzo širenje vijesti i razmjenu mišljenja. Više od 27 miliona tvitova je objavljeno o bombaškom napadu na Bostonskom maratonu u aprilu. Ne samo pojedinci, već i mediji i policija koristili su ovu društvenu mrežu da što efikasnije dođu do počinilaca i rekonstruišu događaj.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS