Internet pretraživači Google i Yahoo dostavili su američkom ministarstvu pravde novu verziju svog sporazuma o podjeli reklamnih prihoda.
Internet pretraživači Google i Yahoo dostavili su američkom ministarstvu pravde novu verziju svog sporazuma o podjeli reklamnih prihoda, sklopljenog proletos, kako bi dobili odobrenje antimonopolskih vlasti, objavio je američki privredni dnevnik Wall Street Journal - WSJ.
Prema novoj šemi, trajanje sporazuma kojim je predviđeno da Google objavljuje svoje reklame na Stranicama Yahoo pretraživača, a da potom dijele profit, skraćeno je na dvije sa 10 godina, a udio kompanije Yahoo u tom profitu sada je ograničen na četvrtinu.
Druga promjena je, kako piše WSJ, što će reklamni oglašivači na Google-u moći da traže da se njihove reklame ne objavljuju na Yahoo stranicama, prenio je WSJ.
Projekat ova dva Internet giganta o podjeli reklamnih prihoda, objavljen u junu, izazvao je kritike više oglašivača, koji su smatrali da će on rezultirati ugrožavanjem konkurencije na američkom tržištu reklama koje se objavljuju na veb pretraživačima.
Projekat je smatran i načinom da se pomogne kompaniji Yahoo da se suprostavi Microsoftovoj ponudi za njegovu kupovinu za 47,5 milijardi dolara, koju je taj pretraživač ocijenio preniskom.
(Tanjug)