• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

McCann Ericksonu nagrada za Web kampanju

Regionalna nagrada "Zlatna web marketing kampanja u 2008." dolazi u Beograd, a osvojila ju je agencija McCann Erickson Public Relations.

 McCann Ericksonu nagrada za Web kampanju Izvor: MONDO

Nagrada koja se dodjeljuje od strane Internet marketing profesionalaca dodeljena je na konferenciji "Web strategija" održanoj u Zagrebu. Internacionalni žiri odlučio je da kampanja pod nazivom "Allen Carr's Easyway To Stop Smoking Widget" osvoji ovu prestižnu regionalnu nagradu.

Kampanja, koja je rađena za klijenta "Allen Carr's Easyway To Stop Smoking centar Beograd", rađena je nešto drugačije od uobičajenih metoda koje se koriste (plasiranje saopštenja u online medije, podsticanje blogera da pišu o metodi...).

Ideja je bila da se kreira, omogući njegovo preuzimanje sa sajta klijenta i ispromoviše softver sa nekoliko korisnih funkcionalnosti i dopadljivog izgleda (desktop widget) koga će korisnici interneta preuzimati, instalirati na svoje računare i preporučivati jedni drugima. Na odgovarajući način i diskretno on će davati vezu sa Allen Carr’s metodom i isticati njene vrednosti.

Omogućena je instalacija widgeta na različitim konfiguracijma PC računara a prilikom instalacije odabira se status – pušač ili nepušač. U zavisnosti od odabranog statusa pojavljuje se drugačije grafičko rješenje a nepušači su nagrađeni i skinovima za različita godišnja doba.

Centralni događaj promocije ove kampanje kampanje bilo je predstavljanje widgeta sredinom aprila 2008. godine pred novinarima koji prate zdravstvo, internet, informacione tehnologije a bio je ovo i prvi put da je agencija pozvala na dogadaj značajan broj uticajnih blogera.

Sem toga, o widgetu se "raspravljalo" na forumima, chat animatori su radili svoj posao na chat servisima a iskorišćen je i potencijal Facebook društvene mreže, odnosno grupa koje podržavaju odluku da se postane nepušač ili se zalažu za zabranu pušenja u javnim prostorima.

Sve ovo omogućilo je uspješnu realizaciju ove gerila kampanje od strane McCann Erickson agencije, kao i veliki broj poziva ljudi koji su se prijavljivali na terapije za odvikavanje od pušenja.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS