Društvene mreže se najviše koriste u Brazilu, gdje 80 odsto Internet korisnika posjećuje veb sajtove tih mreža.
Među korisnicima Interneta, njih 67 odsto redovno posjećuje društvene mreže, a 65,1 odsto redovno razmjenjuje e-mailove, pokazali su rezultati istraživanja američke kompanije Nielsen.
Doskora su društvene mreže upotrebljavali uglavnom mladi, a istraživanje je pokazalo da se profil tipa korisnika razvija, tako da ih masovno upotrebljavaju i osobe starosti od 35 do 49 godina.
Istovremeno je zabilježena i ogromna ekspanzija korišćenja društvenih mreža preko navigatora u mobilnim telefonima.
Društvene mreže se najviše koriste u Brazilu, gdje 80 odsto Internet korisnika posjećuje veb sajtove tih mreža. Oni provode 23 odsto Internet vremena surfujući po tim platformama.
Istraživanje Nielsena je pokazalo i da na deset Internet korisnika u svijetu njih troje koristi čuvenu društvenu mrežu Facebook. Ta mreža se, međutim, još nije našla na prvom mjestu u SAD gdje primat i dalje drži konkurentski MySpace.
MySpace uspijeva da privuče više reklamnih oglašivača i na svjetskom nivou ima manju prednost u odnosu na Facebook u pogledu reklamnih prihoda.
(Tanjug)