Krajem februara sajt za društveno povezivanje preko interneta Facebook, predstavio je novi redizajn stranica sa profilima svojih korisnika.
Novi redizajn trebalo je da predstavlja i novu eru u lakšoj navigaciji sadržaja koje ovaj sajt nudi, boljoj interakciji osoblja Facebooka sa korisnicima ali i da korisnicima ponudi gotovo punu kontrolu nad profilima koje kreiraju.
Međutim, ovi planovi mogli bi da padnu u vodu, bar ako je suditi prema anketi koja je sprovedena na Facebooku. U njoj je čak 94 odsto korisnika, od ukupno 800.000 koji su glasali, izrazilo negodovanje i dalo svoj glas protiv novog izgleda popularnog servisa.
Glavna zamjerka korisnika je nepreglednost, a jedan od članova mreže je izjavio: "Ne postavljajte pitanja za koja ne želite da čujete odgovor!", dok su drugi isticali da je prethodni dizajn bio mnogo bolji i pregledniji.
Osnivač Facebooka Mark Cukerberg izjavio je da očekuje preko dvije stotine miliona profila na sajtu do kraja 2009. godine (trenutno ih je oko 175 miliona).
Ti planovi bi, doduše, mogli da se iskomplikuju ukoliko Facebook ubrzo nešto ne uradi po pitanju novog redizajna, jer su mnogi korisnici prorijedili svoje posjete sajtu, a mnogi od njih su najavili i brisanje profila.
Sledeći potez je na Facebooku, a sudeći prema ranijim dešavanjima, moglo bi da se desi da Facebook ponovo podlegne pritiscima korisnika.
(MONDO)