• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Televizija budućnosti: TV bilo gdje!

Mobilni uređaji i smartfoni odigraće ključnu ulogu u migraciji TV sadržaja iz naših soba u bilo koje okruženje gdje ima signala!

Na MWC 2014 kongresu u Barseloni prisustvovali smo i vrlo zanimljivom sastanku sa Ericsson kompanijom, u okviru kojeg nam je predstavljen novi koncept televizije, koja će biti dostupna svima, na svakom mjestu i u bilo koje doba dana, na zahtjev korisnika, gdje god da ima mobilnog ili nekog drugog signala.

Predviđanja kompanije Ericsson su da će do 2020. godine 50 milijardi uređaja biti međusobno povezano, a čak 15 milijardi će nuditi prikaz video sadržaja korisnicima.


Prepoznajući nove trendove i izazove, Ericsson će kreirati naprednu televizijsku platformu koja će omogućiti gledanje televizije na svakom koraku i na svakom uređaju, u bilo kom trenutku. Ova platforma se već primjenjuje u našem okruženju, a neke od zemalja koje zajedno sa Ericssonom rade na njenom unapređenju su Makedonija, Crna Gora, Bugarska i Rumunija.

Prednost Ericsson TV Anywhere platforme:
- praćenje programa na više različitih uređaja
- praćenje programa različitog tipa istovremeno
- Gledanje TV sadržaja i kada nismo kod kuće
- Omogućeno gledanje emisija i drugih sadržaja na zahtjev korisnika
- TV praktično noosimo sa sobom.

Kompanija Ericsson je kreirala Future TV Anywhere platformu koja donosi napredne veb tehnologije u svijet televizije. Ona će omogućiti operatorima i radio-difuznim distributerima da iskoriste sve mogućnosti Pay televizije sa dodatnom interaktivnošću i mogućnostima multi-screen tehnologije. Future TV Anywhere platforma je u potpunosti zasnovana na veb i cloud tehnologiji.



"Nova Future TV Anywhere platforma je veoma važan dio Ericssonove TV & media strategije, koja će korisnicima omogućiti brzo sprovođenje inovacija i implementacija naprednih servisa i održati ih u vrhu, na veoma zahtjevnom tržištu. Mi ćemo nastaviti da ulažemo u ovaj sektor, kako bi Ericsson pomogao operatorima da svojim korisnicima omoguće televiziju na svakom koraku", rekao je Per Borgklint, viši podpredsjednik i direktor Business Unit Support Solutions odjeljenja kompanije Ericsson.

Ericsson konstantno ulaže u razvoj TV & Media segmenta, a najbolji pokazatelj toga su akvizicije Microsoft Mediaroom platforme, kao i preuzimanje kompanije Azuki Systems.

(MONDO, Foto: Marko Čavić/MONDO portal)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS