• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

TV ili internet, čega biste se prije odrekli?

Kada biste morali da birate, šta biste zadržali?

Amerikanci su toliko zavoljeli internet da bi se, kada bi morali, prije odrekli televizora nego pristupa internetu, pokazali su danas objavljeni rezultati ankete koju je sprovela istraživačka kompanija "Pju rišrč".

Rezultati ankete pokazuju da bi se 53 odsto korisnika interneta u SAD jako teško odreklo interneta, što je veliki rast u odnosu na 38 odsto iz 2006. godine, prenosi Frans pres. Čak i kada se uzmu u obzir oni koji ne idu često na internet, "Pju" navodi da bi se 46 odsto odraslih osoba veoma teško odreklo interneta. S druge strane, rezultati istraživanja pokazuju da bi se 35 odsto odraslih osoba u SAD teško odreklo televizora, u poređenju sa 44 odsto iz 2006. godine. Prema tim rezultatima, žene su više od muškaraca "vezane" za internet, kao i ljudi sa većim ličnim primanjima i višim stepenom obrazovanja.

Mobilni uređaji izbili su na drugo mjesto, odmah iza interneta, budući da 49 odsto vlasnika telefona kaže da ne bi mogli da se odreknu svojih uređaja, što je više u odnosu na 43 odsto iz 2006. godine. "Pju" je ukazao na nevjerovatan rast u korišćenju interneta, naročito od 1995. godine kada je broj korisnika u SAD bio 14 odsto u odnosu na oko 87 odsto odraslih Amerikanaca danas.

Te 1995. godine, oko 42 odsto odraslih Amerikanaca nije ni čulo za internet, a 21 odsto njih je imalo samo nejasnu sliku o tome šta je zapravo ta globalna kompjuterska mreža.

TV ili internet, čega biste se prije odrekli?


(MONDO/Tanjug, Foto: Guliver/Getty/Thinkstock)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS