• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Stiže vam novi Facebook dizajn!

Već danas možete biti izabrani da vidite i koristite novi dizajn News Feeda. Evo šta vas sve čeka!

Facebook ujedinjuje mobilni i veb prikaz svojih stranica, pa ćemo imati priliku da koristimo gotovo identičan Fejs na svim platformama. Dizajn se sprema već godinu dana, a testira se nekoliko mjeseci unazad. Svim korisnicima će biti aktiviran u narednih nekoliko nedjelja, a ako niste imali priliku da ga već dobijete, pogledajte na slici gore kako izgledaju dizajn nekad i sada. Facebook se trudi da ukomponuje novi izgled i sa aplikacijom PAPER, koju smo nedavno ekskluzivno testirali!

U nastavku vam dajemo pregled promjena, koje očekuju sve korisnike:
- povećane slike u objavama, nalik na Fejs za mobilne
- nove ikonice
- manje sadržaja sa lijeve strane ekrana
- grupisanje sadržaja sličnih karakteristika pod jedan link
- novi fontovi prikaza (Helvetica i Arial)
- nove kartice sa pričama
- ukidaju se "All Friends", "Groups" i "Photos" tabovi
- povećava se polje za pretragu
- smanjuje se broj prikazanih sadržaja na stranici (biće više "bjelina")
i mnoge druge.

Iako se novi izgled Facebooka ne može nazvati ni revolucionarnim ni potpuno novim, nama se sviđa, jer će akcenat biti stavljen na najnoviji sadržaj, za koji će se odvajati više mjesta. Takođe, sviđa nam se i to što će sa strana biti manje linkova i alatki, a čini nam se da će reklame biti i ljepše uklopljene u novi dizajn. Ono što nas u tom domenu očekuje uskoro su video iskačuće reklame, koje će se pojaviti i kod nas htjeli mi da ih gledamo ili ne.

(MONDO, Foto: MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS