I Google je u trendu! Potpuno izmijenjena Pretraga, novi način prikazivanja oglasa i drugi noviteti.
Nakon što je Facebook promijenio izgled News Feeda svoje mreže i Instagram predstavio novitete u vezi sa filterima i interfejsom, stigla nam je i promjena od Googla - novi način prikaza rezultata pretrage, novi način plasiranja reklama i još poneka novost.
Na slici gore jasno se vidi promjena prilikom izbacivanja rezultata Pretrage. Font je podebljan, ravan, izbačene su podvučene riječi, oko rezultata je više bjelina, što ih čini jasnijim i čitljivijim. Prema pisanju portala Mashable još je jedna promjena uvedena, a tiče se prikaza reklama. Prema njihovom zapažanju izbrisan je tanani roze okvir koji je do sada bio prikazivan na "sponzorisanim" objavama, a umjesto njega uvedena je sićušna, žutom obojena "AD" oznaka (reklama).
"Dizajn Pretrage sada je čistiji i jednostavniji, prikazani su kao kartice i prilagođeni mobilnim uređajima, istovremeno stavljajući akcenat na rezultate i odgovore koje tražite", rekao je Google predstavnik prezentujući novi izgled servisa.
(MONDO)