Na bolje ili na gore – presudite sami…
Društvena mreža Tviter, koja želi da ima više od 240 miliona korisnika, uvodi novi izgled profila
s većim fotografijama i veću korisničku kontrolu stranica, čime sve više podsjeća na Fejsbuk.
Kao dio promjena u narednih nekoliko nedjelja, korisnici će na svom nalogu imati veće banere kao na Fejsbuku, moći će da istaknu na vrh koja im je interensantna tema tog dana, a same poruke (tvitovi) od drugih korisnika biće blago uvećane.
Međutim, te promjene će biti aktuelne samo kada korisnik Tvitera koristi svoj nalog putem računara, ne preko mobilnog telefona.
Tviter je saopštio da je u februaru imao oko 240 miliona korisnika, dok ih konkurentni Fejsbuk ima 1,23 milijardi širom svijeta.
Tviter je besplatna onlajn društvena mreža i mikro-blog usluga koja omogućava svojim korisnicima da šalju svoje i čitaju tuđe mikro-tekstualne poruke - tvitove, ograničene na 140 slovnih mjesta (karaktera).
Od marta 2009. godine, Tviter je zabilježio rast popularnosti u svijetu. On se često opisuje kao "internetski SMS" .
(MONDO/Beta, foto: Promo)