Regionalna kompanija iz oblasti tržišnih komunikacija "McCann Erickson" osvojila je nagradu "Zlatni lav" na svjetskom advertajzing festivalu u Kanu.
U konkurenciji od blizu 2.000 kampanja iz cijelog svijeta, kampanja za podizanje javne svijesti o raku testisa pod nazivom "Provjeri ih" nagrađena je u kategoriji "Medijski lavovi - za najbolju medijsku integrisanu komunikacionu kampanju”, koju je agencija McCann Erickson realizovala u Makedoniji.
"Zlatni lav" je najprestižnija nagrada iz oblasti advertajzinga na svijetu i predstavlja sam vrh u kvalitetu prijavljenih radova.
"Ova nagrada je potvrda je da je McCann Erickson regionalni lider na tržištu i da je kompanija koja je posvećena kreativnosti i inovativnosti. Za 12 godina od kako je Srđan Šaper osnovao agenciju u Beogradu, zahvaljujući radu i idejama beogradska McCann grupa sa svojim agencijama i kancelarijama u pet zemalja (Srbija, Crna Gora, Bosna i Hercegovina, Makedonija i Albanija) postala je pravi regionalni centar komunikacije za jugoistočni dio Evrope", ističe se u saopštenju.
Na svečanoj ceremoniji koja je organizovana u utorak naveče u Kanu, osnivač i predsjednik McCann Grupe Šaper i direktor agencije u Skoplju Vlatko Dimovski, primili su nagradu "Zlatni Lav" pred više od 1.000 zvanica i predstavnika medija.
Na završnoj gala večeri 56. Internacionalnog advertajzing festivala prisustvovali su svi najveći svjetski oglašivači, brendovi, komunikacijiski eksperti, javne ličnosti i istaknuta imena svjetskog reklamnog i medijskog svijeta.
Kampanja za podizanje svijesti o raku testisa, u proteklom periodu bila je veoma zapažena i osvojila je značajne nagrade na svjetskim festivalima: uži izbor na Golden Drum, kao i nagradu publike van oficijalne konkurencije, zlatnu nagradu na Golden Hammer festivalu, kao i zlato na Medijskom festivalu u Valensiji.
(Tanjug)