Svaki treći igrač je ženskog pola, a većina ženskih igrača bi se mogla svrstati u one koje povremeno igraju video igrice.
Prema aktuelnim proračunima, 2008. godine je profit od softvera za kompjuterske igre, na svetskom nivou, iznosio više od 40 milijardi dolara. Uzrok takvom buma bile su novine iz 2007. godine, piše "Deutsche Welle".
"U 2007. imali smo ekstreman rast zahvaljujući mobilnim konzolama za igranje. Nintendo DS i prenosiva Plejstejšn (Playstation) konzola zabilježili su 2007. nevjerovatan rast. Time smo mogli radosno da okončamo 2007. godinu", kaže Olaf Volters, direktor njemačkog Saveznog udruženja za interaktivnu zabavu.
Taj trend se nastavio i u 2008. Posebno je upalo u oči da je prosječna starost korisnika porasla. I odrasli su zagrejani za igre u virtuelnom prostoru, a među njima je sve više žena.
"Već neko vrijeme u oblasti ciljne grupe pratimo jedan trend. To znači da djelimično postajemo stariji i 'ženstveniji'. Svaki treći igrač je ženskog pola, a većina ženskih igrača bi se mogla svrstati u povremene igrače. To nam pokazuje da je ukupno polovina povremenih igrača", ističe Volters.
Za zadovoljstvo povremenih i redovnih igrača pobrinuće se Sajam kompjuterskih igara u Kelnu - tačnije 420 izlagača iz 30 država.
(MONDO)