Dnevne novine, popularni časopisi i magazini biće opremljeni specijalnim čipovima i displejima sposobnim za reprodukciju video sadržaja.
Nove tehnologije uskoro će se pojaviti i u tradicionalnom novinarstvu. Dnevne novine, popularni časopisi i magazini biće opremljeni specijalnim čipovima i displejima sposobnim za reprodukciju video sadržaja.
Prvi časopis sa ovom tehnologijom koji će se naći u prodaji biće Entertainment Weekly, a biće predstavljen 18. seprembra.
Prva video reklama u novinama moći će da se gleda preko LCD displeja rezolucije 320x240 piksela. U čip će moći da se pohrani do 40 minuta video sadržaja, a baterija koju koristi puni se preko mini USB porta.
Nova tehnologija u početku će se koristiti za video oglase i reklame, a koštaće mnogo više od klasičnih štampanih reklama.
Međutim, kako se radi o prilično kompetitivnom tržištu, sigurno će imati velikog odjeka među oglašivačima.
(MONDO)