"Majkrosoftov" Internet pretraživač "Bing" je imao, prema podacima za avgust, najveći rast na američkom tržištu.
Njegov udio se povećao za više od 22 odsto u odnosu na jul, objavila je američka istraživačka kompanija "Nilsen".
Taj rast se trenutno odvija "na uštrb" pretraživača "Yahoo", dok je tržišni udio najvećeg svjetskog veb pretraživača "Google" ostao nepromijenjen, objavljeno je na veb sajtu www.zdnet.fr.
Prema podacima "Nilsena" za avgust, tržišni udio "Binga" je bio 10,7 odsto, tako da se ta kompanija našla na trećem mjestu među pretraživačima, iza "Yahooa" sa udjelom od 16 procenata, što predstavlja pad od 4,2 odsto u odnosu na jul i "Googlea" sa nepromijenjenim udjelom od 64,6 procenta.
Mnogi analitičari su, međutim, smatrali da će čim prođe "dejstvo" ogromne kampanje "Majkrosofta" koja je pratila lansiranje "Binga" i koštala 100 miliona dolara taj pretaživač "pasti na dno" tržišta veb pretraživača.
"Bing" je, međutim, uspio do sada da ostvari dinamičan rast koji se bilježi iz mjeseca u mjesec. (Tanjug)