Microsoftov Internet pretraživač Bing je imao, prema podacima za avgust, najveći rast na američkom tržištu.
Bing je povećao udio za više od 22 odsto u odnosu na jul, objavila je američka istraživačka kompanija Nielsen.
Taj rast se trenutno odvija "na uštrb" pretraživača Yahoo, dok je tržišni udeo najvećeg svetskog veb pretraživača Google-a ostao nepromijenjen.
Prema podacima Nielsen za avgust, tržišni udio Binga je bio 10,7 odsto, tako da se ta kompanija našla na trećem mestu među pretraživačima, iza Yahoo-a sa udjelom od 16 procenata, što predstavlja pad od 4,2 odsto u odnosu na jul i Google pretraživača sa nepromenjenim udelom od 64,6 procenta.
Mnogi analitičari su, međutim, smatrali da će čim prođe "dejstvo" ogromne kampanje Microsofta koja je pratila lansiranje Binga i koštala 100 miliona dolara taj pretaživač "pasti na dno" tržišta veb pretraživača.
Bing je, međutim, uspio do sada da ostvari dinamičan rast koji se bilježi iz mjeseca u mjesec.
(Tanjug)