• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

"Bing" izgubio tržišnu bitku protiv "Googla"

"Bing" je tokom septembra zabilježio u SAD tržišni udio od 8,51 odsto, dok je u avgustu to učešće bilo veće - 9,64 procenta.

 "Bing" izgubio tržišnu bitku protiv "Googla" Izvor: MONDO

Internet pretraživač američkog softverskog giganta "Majkrosofta" - "Bing" - je u septembru izgubio prethodno osvojene pozicije na američkom tržištu u nadmetanju protiv čuvenog "Gugla", najvećeg svjetskog veb pretraživača.

Prema podacima kompanije "StatKaunter", "Bing" je tokom septembra zabilježio u SAD tržišni udio od 8,51 odsto, dok je u avgustu to učešće bilo veće - 9,64 procenta.

"Google" je, međutim, u septembru prešao granicu od 80 odsto tržišnog udjela, dok je u avgustu zabilježio udio od 77,83 odsto.

"Bing" je, ipak, zabilježio bolje rezultate od pretraživača "Yahoo", "Majkrosoftovog" partnera u "onlajn" reklamiranju i pretraživanju.

Udio "Yahooa" je u septembru smanjen na 9,4 odsto sa 10,5 odsto koliko je iznosio u avgustu.

Na svjetskom tržištu, udio "Binga" procijenjen je u septembru na 3,25 odsto (u avgustu iznosio 3,58 odsto), "Yahooa" na 4,37 odsto ( u avgustu 4,84 odsto), a "Googla" na 90,54 odsto (u avgustu 90 odsto). (Tanjug)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS