"Bing" je tokom septembra zabilježio u SAD tržišni udio od 8,51 odsto, dok je u avgustu to učešće bilo veće - 9,64 procenta.
Internet pretraživač američkog softverskog giganta "Majkrosofta" - "Bing" - je u septembru izgubio prethodno osvojene pozicije na američkom tržištu u nadmetanju protiv čuvenog "Gugla", najvećeg svjetskog veb pretraživača.
Prema podacima kompanije "StatKaunter", "Bing" je tokom septembra zabilježio u SAD tržišni udio od 8,51 odsto, dok je u avgustu to učešće bilo veće - 9,64 procenta.
"Google" je, međutim, u septembru prešao granicu od 80 odsto tržišnog udjela, dok je u avgustu zabilježio udio od 77,83 odsto.
"Bing" je, ipak, zabilježio bolje rezultate od pretraživača "Yahoo", "Majkrosoftovog" partnera u "onlajn" reklamiranju i pretraživanju.
Udio "Yahooa" je u septembru smanjen na 9,4 odsto sa 10,5 odsto koliko je iznosio u avgustu.
Na svjetskom tržištu, udio "Binga" procijenjen je u septembru na 3,25 odsto (u avgustu iznosio 3,58 odsto), "Yahooa" na 4,37 odsto ( u avgustu 4,84 odsto), a "Googla" na 90,54 odsto (u avgustu 90 odsto). (Tanjug)