Mikroblog Twitter ustalio se na stabilnom petom mjestu po popularnosti među soc-net sajtovima
Njegovi korisnici najveći dio vremena provode - pišući o sebi.
Prema studiji Rutgers univerziteta, čak 80 odsto korisnika u svojim 'tvitovima' objavljuje informacije o tome šta radi, kako se osjeća, o čemu razmišlja... Ostalih 20 odsto korisnika stavlja informacije koje su društveno korisne.
Prema ovoj studiji, 'tviterovci' se neformalno dijele u dve grupe: "JAformatore" (pišu o sebi) i "informatore" (pišu stvarima informativne prirode).
Jedno istraživanje pokazalo je da čak 40 odsto poruka na Twitteru predstavlja besmisleno blebetanje (sjedim, žedan sam, pada kiša...).
Ipak, Twitter uspijeva da se izbori sa reputacijom neozbiljnog sajta, odnosno sajta za gubljenje vremena, pa se svake godine broj novih korisnika povećava za 3,7 odsto.
(MONDO)