Popularnost sajta Facebook vrtoglavo raste. Ako nemaš "profil", kao i da ne postojiš, smatraju oni kojima je ovaj sajt sastavni dio života.
Među starijim generacijama bila je poznata šala: "ako ti se umrlica ne pojavi u 'Politici' - nisi ni umro!". Danas se kaže: "ko nema profil na sajtu Facebook kao i da ne postoji!"
Zaista, ko danas nema Facebook ili, kako ga od milošte skraćeno zovu, "fejs"!? Neki ga koriste čak i na poslu.
Simona, na primjer, radi u Njemačkoj pošti (Deutsche Post), jednoj od najvećih kompanija u zemlji. Tamo, ne samo da pristup sajtu Facebook nije blokiran, već ga mnogi rado koriste tokom radnog vremena.
"Nekada se na 'fejsu' mogu naći korisne informacije čak i u vezi sa poslom koji radimo. Šefovima je bitno da svako odradi svoj posao, a ne koliko je neko sati proveo na poslu. Dok god daješ rezultate koji se od tebe očekuju, nije bitno da li koristiš FB na poslu ili ne", kaže Simona za "Dojče vele".
Anhel, međutim, kaže da je Facebook u njegovoj, kako kaže, 'organizaciji' strogo zabranjen. "Nikada nisam koristio taj sajt, vjerujte mi! Ni na poslu ni kod kuće."
Ali zato Anhelova petnaestogodišnja ćerka, zbog ove 'socijalne interakcije', non-stop visi na Internetu.
"Moja ćerka traći vrijeme uz Facebook. Provodi cijela popodneva i večeri četujući i ubacujući fotografije. Za mene je Facebook zaista sjajan način komunikacije - ako znate kako da ga koristite. Sa druge strane, lako može postati gubljenje vremena."
Osim poznatih i nepoznatih FB prijatelja, na ovoj stranici vas 'napadaju' razne reklame: te postanite fan ovog ili onog ili naručite ovo ili ono.
Tako vas je sve do prošle nedjelje, ako se logujete iz Njemačke, sa ekrana 'napadao' nasmijani Frank Valter Štajmajer sa porukom da glasate za SPD što mu, ispostaviće se, nije mnogo pomoglo.
Reklame su prilično jeftine: za 1,5 evra dnevno vašu ponudu vidi oko 70 hiljada ljudi!
Upravo zbog popularnosti se ova stranica često zloupotrebljava.
Budite oprezni.
(MONDO)