Popularni sajtovi za društveno povezivanje Facebook i Twitter iz dana u dan dobijaju sve više fanova.
Tako dosadašnji ljubimac ovakvog načina Internet povezivanja, sajt MySpace, gubi popularnost.
Prema podacima kompanije Experian Hitwise, koja se bavi istraživanjem kretanja na Internetu, Facebook je ostvario rast od čak 190 odsto u ukupnim posjetama i to samo na teritoriji Amerike. Sa 19 procenata u septembru 2008. godine posjećenost je porasla na 58,6 procenata godinu dana kasnije.
U istom periodu i Twitter je ostvario značajan rast broja korisnika i probio se na četvrto mjesto po popularnosti među soc-net sajtovima.
MySpace je ostao na drugom mjestu, ali sa rastom konkurencije sve više korisnika odlazi sa ovog sajta i njegova popularnost ubrzano blijedi.
MySpace trenutno pokušava da se profiliše kao muzički i video soc-net servis, ali proces teče sporo i samo je pitanje vremena kada će popularni izvođači i umjetnici prestati da apdejtuju svoje profile na ovom sajtu, ističu u firmi Experian Hitwise.
Ukupan udio Amerikanaca u strukturi posjeta na soc-net sajtovima u prethodnih godinu dana povećan je za 62 odsto.
(MONDO)