Skandal u vezi sa ljubavnim životom Tajgera Vudsa, doprinio je znatnom skoku upotrebe interneta.
Skandal u vezi sa ljubavnim životom najboljeg golfera i jednog od najplaćenijih sportista na svijetu Tajgera Vudsa, doprinio je znatnom skoku upotrebe interneta.
Dvije najveće Internet kompanije - Google i Yahoo su saopštile da su zabilježile veliki porast upita o poznatom golferu zbog njegovih navodnih vanbračnih avantura.
Broj upita o Tajgeru Vudsu na Yahoo je porastao više od 3.900 procenata u posljednjih 30 dana!
Ipak, to nije ni blizu broju posjeta internet pretraživačima kada je preminuo Majkl Džekson u junu ove godine, kao i kada je bila inauguracija američkog presjednika Baraka Obame u januaru.
Broj pretraga nakon Džeksonove smrti bio je dvostruko veći nego na vrhuncu interesovanja za Vudsa, saopštio je Google.
Vijesti o Vudsovom privatnom životu počele su da izlaze na vidjelo prošlog mjeseca kada je svojim automobilom naletio u drvo i hidrant ispred svoje kuće u ograđenom luksuznom naselju na Floridi.
Direktorka kompanije Yahoo Kerol Barc kaže da je priča o Vudsu "bolja od smrti Majkla Džeksona", jer je lakše prodati reklamni prostor pored nekog škakljivog sadržaja nego pored morbidnih priča.
Korist od vijesti o Vudsu imaju i manji Internet sajtovi, ocijenjuju firme koje se bave istraživanjima protoka sadržaja na internetu.
Tako je sajt Golf.com, koji u prosjeku ima 2,4 miliona posjetilaca mjesečno, zabilježio porast posjetilaca od 600 odsto od kad je počelo da se piše o nevoljama Tajger Vudsa krajem novembra. Broj posjeta je sličan onom kada se održavaju glavna golf takmičenja.
(Beta-AP)