Kompanije obavile dobijanje odobrenja američkih i evropskih vlasti za realizaciju partnerstva po pitanju veb reklame i pretraživanja.
Nakon nešto više od šest mjeseci od objavljivanja svog nacrta unakrsnog sporazuma za reklame i pretraživanja, Microsoft i Yahoo će narednih dana moći i da počnu da ga sprovode.
Tako će pretraživač Bing kompanije Microsoft postati i pretraživač kompanije Yahoo obezbjeđujući identične rezultate pretrage, dok će Yahoo biti zadužen za obogaćivanje iskustava korisnika radeći na inovaciji i personalizaciji sadržaja.
Prebacivanje pretraživačke tehnologije bi trebalo da bude završeno do kraja ove godine, makar u Americi. U reklamnom dijelu, Yahoo će, kako je predviđeno sporazumom, biti zadužen za komercijalizaciju sponzorskih veza za obe kompanije korišćenjem tehnologije kompanije Microsoft - AdCenter.
Premještanje svih klijenata i partnera će malo duže trajati i trebalo bi da bude završeno najkasnije do 2012. godine.
"Moći ćemo da radimo ono što najbolje znamo, spajamo našu naučnu i tehnološku ekspertizu sa sadržajima visokog kvaliteta kako bi ponudili Internet korisnicima i našim klijentima prikladna i personalizovana iskustva", izjavila je izvršni direktor kompanije Yahoo Karol Barc.
Izvršni direktor kompanije Microsoft Stiv Bolmer je istakao da je ubijeđen da će Microsoft i Yahoo zajedno moći da ponude veći izbor, veću dodatnu vrijednost i više inovacija svim klijentima, bilo da su oglašivači ili izdavači.
(Tanjug)