• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Microsoft i Yahoo zvanično partneri

Kompanije obavile dobijanje odobrenja američkih i evropskih vlasti za realizaciju partnerstva po pitanju veb reklame i pretraživanja.

 Microsoft i Yahoo zvanično partneri Izvor: MONDO

Nakon nešto više od šest mjeseci od objavljivanja svog nacrta unakrsnog sporazuma za reklame i pretraživanja, Microsoft i Yahoo će narednih dana moći i da počnu da ga sprovode.

Tako će pretraživač Bing kompanije Microsoft postati i pretraživač kompanije Yahoo obezbjeđujući identične rezultate pretrage, dok će Yahoo biti zadužen za obogaćivanje iskustava korisnika radeći na inovaciji i personalizaciji sadržaja.

Prebacivanje pretraživačke tehnologije bi trebalo da bude završeno do kraja ove godine, makar u Americi. U reklamnom dijelu, Yahoo će, kako je predviđeno sporazumom, biti zadužen za komercijalizaciju sponzorskih veza za obe kompanije korišćenjem tehnologije kompanije Microsoft - AdCenter.

Premještanje svih klijenata i partnera će malo duže trajati i trebalo bi da bude završeno najkasnije do 2012. godine.

"Moći ćemo da radimo ono što najbolje znamo, spajamo našu naučnu i tehnološku ekspertizu sa sadržajima visokog kvaliteta kako bi ponudili Internet korisnicima i našim klijentima prikladna i personalizovana iskustva", izjavila je izvršni direktor kompanije Yahoo Karol Barc.

Izvršni direktor kompanije Microsoft Stiv Bolmer je istakao da je ubijeđen da će Microsoft i Yahoo zajedno moći da ponude veći izbor, veću dodatnu vrijednost i više inovacija svim klijentima, bilo da su oglašivači ili izdavači.

(Tanjug)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS