Južnokorejski elektronski gigant "Samsung" lansirao je u Hongkongu trodimenzionalne (3D) televizore.
"Novi 'Samsungov' 3D televizor će dati nov podsticaj cijelom tržištu televizora", saopštio je Aleks Čung, šef prodaje i marketinga u ogranku južnokorejske kompanije u Hongkongu.
Čung je dodao da je cilj "Samsunga" da osvoji više od 90 odsto udjela na tržistu Hongkonga.
"Samsung", vodeća firma na globalnom tržištu televizora sa ravnim ekranima, razvio je 3D televizore s ekranima od 40, 46 i 55 inča, koji koštaju između 21.900 i 48.900 hongkonških dolara (2.820 i 6.300 američkih), prenijela je južnokorejska agencija Jonhap.
"Samsung" planira da ubrza svoje marketinške aktivnosti od aprila do juna postavljanjem štandova u većim šoping centrima, što će omogućiti potencijalnim kupcima da dožive 3D iskustvo iz prve ruke.
"Samsungovi" japanski rivali "Soni" i "Panasonik" planiraju da lansiraju svoje 3D televizore u Hongkongu prije ljeta.
Uspjeh 3D filma "Avatar" je doprinio da kompanije počnu da se takmiče za osvajanje većeg udjela na globalnom tržištu 3D televizora.
Istraživačka kompanija "DisplejSerč", sa sjedištem u Teksasu, predviđa da će tržište 3D televizora ove godine dostići prodaju od 1,1 milijardu dolara, a do 2015. godine 15,8 milijardi.
(Tanjug)