• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

SMS omiljeno sredstvo komunikacije

SMS poruke postale je omiljeno sredstvo komunikacije za adolescente.

 SMS omiljeno sredstvo komunikacije  Izvor: MONDO

Čak polovina njih dnevno pošalje najmanje 50 tekstualnih poruka, što je 1.500 SMS-ova mjesečno, pokazala je jedna američka anketa.

Tri četvrtine američkih adolescenata dobi od 12 do 17 godine sada ima mobilni telefon.

Dvije trećine adolescenata izjavilo je da za komunikaciju sa svojim prijateljima češće koriste SMS poruke nego telefonski poziv, pokazala je anketa koju je proveo “Pew Research Center”.

Većina mladih, njih 54 odsto, koristi svakodnevno SMS, a polovina njih tvrdi da dnevno pošalje najmanje 50 poruka.

Djevojčice šalju više poruka od dječaka: u prosjeku 80 poruka dnevno pošalju ili prime djevojčice u odnosu na 30 koliko pošalju dječaci.

Čak 59 odsto djevojčica će poslati jednostavnu SMS poruku sa pozdravom dok će to isto učiniti 42 odsto dječaka.

Tek jedna petina adolescenata u SAD pošalje od jedne do 10 poruka dnevno.

U istoj anketi registrovano je da 64 odsto roditelja pogleda sadržaje u telefonu djeteta dok oduzimanje telefona kao jednu od kazni primenjuje 62 odsto roditelja.

Čak iako 62 odsto adolescenata zna da je zabranjeno korišćenje mobilnog telefona na času, 64 odsto njih je potvrdilo da je za vrijeme nastave slalo SMS poruke.

Za petinu adolescenata, uključujući i one u najsiromašnijim miljeima, mobilni telefon je jedini način za pristup internetu, čak iako je pristup skuplji.

U velikoj većini slučajeva, roditelji su ti koji plaćaju račune za mobilni telefon.

(Srna)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS