I Twitter dobija kratke reklamne poruke koje će biti ograničene na 140 karaktera.
Među prvim oglašivačima biće "Virdžin Amerika" (Virgin America), "Best baj" (Best Buy), "Soni pikčers" (Sony Pictures) i "Starbaks" (Starbucks).
Suosnivač društvene veb mreže Twitter Bic Stoun, smatra da će korisnici, takozvani 'tviteraši', zavoljeti interesantne oglase, isto koliko vole i dosadašnju razmjenu kratkih poruka - tvitova, po čemu je njegova kompanija čuvena u svijetu.
"Ne opterećujemo se da li će nas ljudi mrzeti zbog odluke da stavimo oglase", rekao je Stoun i dodao da je njegova kompanija taj korak napravila promišljeno i da je menadžment uvjeren da će ljudi prihvatiti i voleti Twitter oglase.
Oglasi će nekoliko mjeseci biti promotivni i ograničeni, dok kompanija ne proceni koja vrsta komercijalnih poruka najbolje funkcioniše.
U ranoj fazi ovog poslovnog plana naćiće se mala grupa oglašivača koja će kupiti prava za oglašavanje komercijalnih poruka postavljenih u pretraživanju, a do kojih će se dolaziti pritiskom na temu koja je u vezi sa proizvodom ili uslugom koju oglašivači prodaju.
Kratke reklamne poruke biće ograničene na 140 karaktera, baš kao i ostale poruke na Twitteru, a trebalo bi da brzo privuku pažnju korisnika servisa ili će biti povučene.
Tviter ima u planu da ponudi oglase i izvan namjenskog programa. Kada do toga dođe, oglasi će biti izloženi mnogo široj publici jer se najveća razmjena poruka obavlja preko mobilnih telefona i trećih strana, kao što je "Tvitdek" (Tweetdeck) koji je instaliran u kompjuterima radi lakšeg pristupa.
Twitter, pokrenut 2006. godine sa sjedištem u San Fransisku, obelodanio je da ima više od 105 miliona registrovanih korisnika širom svijeta, uključujući i one koji imaju više od jednog korisničkog imena.
Sa oko 300.000 novih korisničkih naloga koji se otvaraju svakog dana, Twitter distribuira oko 55 miliona poruka svakodnevno, što je povećanje za 50 miliona poruka dnevno u odnosu na prije samo dva mjeseca.
(Tanjug)