• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kako je propalo "skidanje" sa Facebooka

Svega tridesetak hiljada od gotovo 500 miliona korisnika Facebooka ugasilo je u ponedjeljak svoje naloge u znak protesta zbog povrede privatnosti.

 Kako je propalo "skidanje" sa Facebooka Izvor: MONDO

Svega tridesetak hiljada od gotovo 500 miliona korisnika Facebooka ugasilo je u ponedjeljak svoje naloge u znak protesta zbog povrede privatnosti.

Bilo je planirano da "Quit Facebook" protestom korisnici iskažu svoje nezadovoljstvo zbog sve manje privatnosti na popularnom sajtu, što se ogledalo u rastu broja privatnih podataka koji su bili javno dostupni bez jasno izražene saglasnosti korisnika.

Ipak, uprkos priličnoj prašini koja se tim povodom podigla, "dugme" je pritislo oko 33.000 korisnika, piše britanski "Telegraf", pozivajući se na AFP.

Na sajtu organizatora protesta navodi se da to što Facebook pruža korisnicima mogućnost izbora kada je u pitanju dostupnost privatnih podataka nije nikakvo opravdanje jer je "za prosječnog korisnika suviše komplikovano da to razumije".

Mark Cukerberk se složio da je sistem podešavanja bio previše kompleksan, ali je rekao da je proces pojednostavljen tako da ljudi lakše mogu da kontrolišu podatke koji su dostupni i drugima.

Ipak, većina ljudi smatra da bi profili po difoltu trebalo da budu privatni, a da korisnik zatim za svaku informaciju odluči da li će je učiniti javnom ili ne.

Bez obzira na opravdanu zabrinutost, u ponedjeljak je, prema podacima sa sajta organizatora protesta , profil na Facebooku ugasio 34.431 korisnik, tako da je Facebook ostao - netaknut.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS