• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Facebook 2009. udvostručio prihode

Prihodi koje ostvaruje najpopluarnija soc-net mreža Facebook su veći nego što se pretpostavljalo.

 Facebook 2009. udvostručio prihode Izvor: MONDO

Nakon što je Internet druženje doživjelo eskplozivan rast poslednjih godina, Facebook bilježi prihod od 800 miliona dolara tokom 2009. godine.

Takvi podaci ne čude s obzirom na to da je za samo šest godina, koliko Facebook postoji, uspio da privuče skoro pola milijarde korisnika iz cijelog svijeta.

Te cifre će svakako povećati apetite investitora, među kojima su Digital Sky Technologies, Microsoft Corp, Accel Partners, Greylock Partners... da se Facebook proda, ali u toj kompaniji kažu da imaju drugačije prioritete.

Mark Cukerberg i njegovi prijatelji, nije ni sanjao koliko će zaraditi kada je 2004. u svojoj studentskoj sobi na Harvardu, stvarao Internet sajt za druženje.

Prošlog jula član upravljačkog tijela Facebooka Mark Andersen je rekao za Rojters da se očekuje da će taj sajt ostvariti prihod od oko 500 miliona dolara. Međutim, već u septembru 2009. on je saopštio da kompanija ima pozitivan novčani rast i da generiše dovoljno novca da pokrije sve operativne troškove.

Taj rast je doveo do toga da Facebook prošle godine zaradi više nego duplo u odnosu na 2008. godinu.

"Mi nudimo fer uslove oglašivačima koji su zato zainteresovani u velikom broju“, kaže izvršni direktor Facebooka Cukerberg.

Među velikim brendovima koji se reklamiraju na ovom sajtu su AT&T Inc, Ford Motor Co, Blackberry...

Međutim, Facebook omogućava i 'malima' da se oglase koristeći sistem takozvanog 'veb samoposluživanja'.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS