Virtualni četvorogodišnjak, projekat Microsofta, ponaša se kao pravi dječak: odgovara na pitanja, a ako se šalite na njegov račun, crveni.
Demo verziju "Majla" Microsoft je predstavio 2009, a poslije godinu dana tišine, na TED konferenciji u Oksfordu ponovo se pričalo o prvom ubjedljivom virtualnom liku, dovoljno realnom da zaista podsjeća na čovjeka.
"Majlo" je igrica - priča o dječaku koji je tužan jer se sa porodicom preselio iz Londona u Ameriku, gdje njegovi roditelji rade po cijeli dan i nemaju vremena da razgovaraju sa njim.
Majlova svijest se stalno mijenja, tako da neće biti moguće "imati" dvojicu istih. Iako je tehnologija još u začetku, igrica bi trebalo jednog dana da postane komercijalni proizvod namijenjen milionima igrača, a dizajnirana je tako da što više igrača ima, Majlo postaje "pametniji".
Aplikacija prepoznaje glasove, pokrete i emocije i "odgovara" na njih, pokazujući zavidan nivo vještačke inteligencije. Microsoft tvrdi da će ovaj projekat, kada bude realizovan do kraja, promijeniti svijest ljudi o igricama i tehnologiji uopšte, donoseći naučnu fantastiku u svakodnevni život.
(MONDO)