Članovi sajta SviHappy mogu ostvariti velike popuste na određene usluge ukoliko se sakupi dovoljan broj zainteresovanih ljudi.
Jeftinije karte za bazen, usluge u kozmetičkim i frizerskim salonima, manji račun u restoranima, velnes i spa centrima, u turističkim agencijama, školama stranih jezika moguće je dobiti preko sajta www.svihappy.rs, piše "Blic".
Ideja sajta je sakupljanje dovoljnog broja ljudi koji se odluče na kupovinu određenih usluga, a na osnovu toga se određuje popust od 50 do 90 odsto.
Članovi sajta "Svi srećni" mogu dobiti četiri dnevne karte za bazen u Sportskom centru "Olimp" po ceni od 500 dinara, umjesto 2.000 dinara za skidanje kamenca sa zuba svi oni koji se prijave ovu uslugu platiće je duplo manje.
Roditelji koji žele da upišu svoju decu u Internacionalnu školu fudbala, umjesto 4.000. platiće 2.000 dinara. Kuponi se mogu iskoristiti u periodu od 15 do 45 dana.
Marketing menadžer sajta "Svi happy" Nataša Vanevski kaže za "Blic" da je ovo samo početak ponuda, a mnogo više izbora kupce od očekuje septembra.
"Svakog dana imaćemo aktuelnu ponudu sa najvećim popustom, a pored toga članovi će moći da se prijave i za sve ostale dodatne ponude", kaže Vanevski.
Potencijalni kupci moraju prvo da se registruju na sajtu, a da bi ponuda uspjela potrebno je da se sakupi određen broj ljudi koji čini jednu grupu na osnovu koje će ostvariti popust.
"Usluga koju nudimo na našem sajtu se rezerviše i plaća platnom karticom ili opštom uplatnicom, a uskoro ćemo imati i plaćanje putem 'qvauchera'. Samo u slučaju kad ponuda uspije to jest ako se sakupi dovoljan broj ljudi, dolazi do naplate. Kad je ponuda uspješna kupac dobija mailom obavještenje da je ponuda uspjela i stiže im 'happy kupon'. Ukoliko se desi da se ne sakupi dovoljan broj kupaca i da ponuda nije uspela, učestvovanje neće koštati ni dinar", kaže Vanevski.
Ona dodaje da je kupovina karticama preko sajta sigurna, jer se naplata obavlja u saradnji sa "Bankom Intezom", tako da su svi podaci i transakcije korisnika maksimalno zastićeni.
"Sve ponude koje nudimo su proverene, a naši članovi mogu da biraju u čemu će uživati i koliko će potrošiti. Budući da je kupovina preko Interneta način savremene trgovine i da predstavlja najlakši način plaćanja i dolaska do željenih usluga, zadovoljni smo što se naša firma nalazi u tom sistemu", kaže Nataša Vanevski.
(MONDO)