Već treću godinu za redom, Google je proglašen za najmoćniji brend na svetu.
Prema rezultatima firme Millward Brown Optimor, koja se bavi istraživanjem tržišta, Google brend ima vrednost od 86.1 milijarde američkih dolara. Ova cifra za čak 15 milijardi prevazilazi drugoplasiranog na listi, kompaniju General Electric.
Na trećem mestu nalazi se Microsoft, čija vrednost iznosi 70.9 milijardi dolara, a potom slede Coca-Cola (58.2 milijarde) i China Mobile sa 57.2 milijarde dolara vrednim brendom. Od evropskih brendova na "top ten" listi nalazi se samo Nokia, a od ostalih kompanija , koje ne dolaze iz Sjedinjenih Američkih Država tu je još samo China Mobile (iz Kine, naravno).
Zanimljivo je da na listi od 100 najuspešnijih brendova na svetu njih čak 28 dolazi iz sfere tehnologija, što ovaj sektor čini najuspešnijim (među 10 najbrendova su i IBM i Apple).
(Bratislav Jovanović, MONDO)