• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

"Ono što će Fejs uraditi News Feedu šokiraće vas!"

Autor mondo.rs

Vidite li samo taj pretenciozan naslov? E, pa nećete više gledati tako nešto na Facebooku, makar ne u meri u kojoj ste do sada!

 "Ono što će Fejs uraditi News Feedu šokiraće vas!" Izvor: MONDO portal.

Facebook Home aplikacija.
Izvor: MONDO portal.
Facebook je postao jedan od najboljih alata za promociju bilo kakvih sadržaja, a posebno medijskih. Nažalost, mediji nisu odoleli trendu senzacionalzima, pa su naslovi prepuni reči poput šokantno, fenomenalno, užas, neverovatno, katastrofa i sličnih. Facebook će uskoro takve vesti potisikivati dole u News Feedu svojih korisnika iz nekoliko razloga. Prvi i osnovni je taj što su te vesti najobičniji "skupljači klikova" i doprinose poboljšanju čitanosti, a sadržaj ne odgovara "jačini" vesti koju naslov sugeriše. Recimo, "Nećete verovati šta je ovaj čovek uradio! Kliknite da biste videli!" , a čovek je spasao prijatelja u nevolji ili "Skandalozno: Pogledajte ovog psa" odnoseći se na pobednika na izbor za najružnijeg.

Facebook smatra da ovakve vesti ne govore dovoljno naslovom i podnaslovom, ne nudeći korisniku osnovne informacije o svom sadržaju.

Zbog toga, Facebook će svojim filterima u budućnosti ovakve vesti automatski skrivati ili ih jednostavno srozati na niža mesta u News Feedu, što će omogućiti pravilno napisanim vestima i njihovim naslovima da se pozicioniraju bolje i dopru do više korisnika. Kompanija se na ovaj korak odlučila nakon što je sprovedeno istraživanje u kojem je preko 80 odsto korisnika reklo da im je sadržaj vesti iz adekvatno napisanih naslova ili podnaslova pomogao pri odluci da li će kliknuti na tu vest i pročitati je dalje ili neće, naglašava Facebookov digitalni NewsRoom.

Takođe, Facebook je objavio da bi deljenje sadržaja umesto linkova sa slikom i potpisom trebalo zameniti kopiranjem prostih linkova u polje za status, jer korisnici taj model više vole. U objavi Facebooka stoji da se kopiranjem linka na ovaj način objavljuju dodatni podaci (metadata), uključujući početak članka, što korisnicima pruža bolji uvid u vest i oni češće klikću na takve linkove.

Naravno, pratite MobIT i na Facebooku, mi nikada nismo bili deo ovakvih "izveštača" i čitajte najbolje IT, mobilne i gejmerske vesti!

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS