Projekat Igora Oršolića "Sjajne reči", postavljen je u okviru BELEF-a, kod Beton hale.
Projekat Igora Oršolića "Sjajne reči", postavljen je u okviru BELEF-a, kod Beton hale, predstavio je "svetleće reklame u funkciji kulturnog sadržaja".
U saopštenju Belef centra se navodi da svetleće reklame predstavljaju raspostranjenu pojavu koja se mahom koristi u komercijalne svrhe, i da je akcenat projekta na tipografiji kao nosećem elementu tog medija.
Pet vizuelnih umetnika, Jana Oršolić, Isidora Nikolić, Vladimir Perić Talent, Dorijan Kolundžija i Igor Oršolić, odabrali su po jedan njima značajan i blizak citat, misao, stih, koji su predstavljeni na svetlećim reklamama.
"Svaki umetnik ima poseban odnos prema svetlećim reklamama, nekome je u prvom planu tipografsko oblikovanje, a nekom razmišljanje u materijalu, a spoj pisane reči, grafičkog dizajna i tehničke kulture koju sama ideja nameće donosi poseban kvalitet i izazov", piše u saopštenju.
Projekat su realizovali platforma za savremenu umetnost "Kiosk" i Erste banka, a publika će moći da ga pogleda do kraja avgusta.
(Beta/www.mtsmondo.com)